L’alumnat del primer cicle visita la Fundació Joan Miró de Barcelona

Aquesta setmana, l’alumnat del primer cicle ha tingut l’oportunitat d’endinsar-se en el fascinant univers artístic de Joan Miró amb una visita a la Fundació Joan Miró de Barcelona. Aquesta sortida pedagògica va combinar creativitat, imaginació i aprenentatge en un entorn ple d’inspiració.

La jornada va començar amb un taller creatiu on els nens i nenes van donar ales a la seva imaginació. Partint d’objectes i diferents elements que se’ls van proporcionar, van dibuixar formes, paisatges i éssers fantàstics. Van aprendre a veure el món amb uns altres ulls, convertint roques, arbres i núvols en figures misterioses i plenes de vida. Amb aquesta activitat, els petits artistes van experimentar com Joan Miró transformava el quotidià en extraordinari a través de la seva obra.

A continuació, van gaudir d’una visita guiada pel museu, on van descobrir algunes de les peces més icòniques de l’artista. Els monitors van compartir històries sobre la visió única de Miró, un artista que creia fermament que “los arbres tenen una ànima, un esperit, i no són tan sols un tronc i unes fulles”. Els infants van aprendre que Miró donava vida a les seves creacions dibuixant ulls i orelles als arbres, i fins i tot incloïa roques que trobava durant els seus passejos a les escultures, convertint-les en personatges amb històries pròpies.