Expressió escrita a 1r

Aquest curs a l’escola hem introduït el treball específic de l’expressió escrita. A 1r ja comencen a escriure paraules i petites frases i aprofitem una estona setmanal per treballar en grups reduïts. Durant aquest espai es presenten diversos tipus de text adequats a l’edat dels nens i nenes per treballar l’expressió escrita amb un sentit per a tots ells i elles. El gust per la lectura i l’escriptura és fonamental i el potenciem des de ben petits/es!

 

Per veure més fotos…

Els quadernets a 2n

Aquest curs hem introduït els quadernets a primària per reforçar continguts tant de llengua com de matemàtiques. Han tingut molt d’èxit i a 2n estan treballant sense parar! Aprofitem els quadernets per treballar càlcul, resolució de problemes, comprensió lectora i continguts específics de llengua.

 

Per veure més fotos… 

 

El treball per racons a 3r

A 3r seguim treballant per racons i ara ja som grans experts i expertes. Després de 2 anys amb aquesta metodologia, ja la tenim dominada i aprofitem aquest últim curs per acabar de treure-li suc! Aprofitem per treballar en equip i ajudar-nos entre nosaltres. L’any que ve comencem plans de treball!

Per veure més fotos…