Som finalistes del Scratch Challenge 2019!!

Com ja sabeu la nostra escola dóna molta importància a les noves tecnologies utilitzant-les com una eina d’aprenentatge. D’aquesta manera en tots els nivells de l’escola treballem amb dispositius electrònics aplicats a activitats d’aprenentatge. També treballem la programació i la robòtica des de P3 fins a sisè.

Dins d’aquest treball amb l’ajuda de les noves tecnologies els alumnes de 4t han fet un projecte anomenat Missió Estalviar aigua al Bernat Metge. El producte final d’aquest projecte ha estat uns videojocs programats amb Scratch pels alumnes sobre la temàtica de l’estalvi d’aigua.

L’escola va presentar dos d’aquests projectes al Scratch Challenge i han estat els dos seleccionats!!

D’aquesta manera sis alumnes de la nostra escola el dissabte 8 de juny aniran a la Farga de l’Hospitalet a participar en un repte de programació mitjançant Scrath. Esperem que els hi vagi molt bé!

Us deixem els jocs que van programar i han estat seleccionats per si voleu jugar una mica.

Invent per arreglar les fuites d’aigua (Óscar, Gerard-Xavier i Martí)

Retroexcavadora (Mohamed, Ángel Martínez i Alba Muñoz)

Clicant a les imatges podreu jugar als jocs.