Programa Divendres TV3

El dimarts 21 a la tarda van vindre a l’escola del programa “Divendres” de TV3 a entrevistar a uns nens i nenes. Els van fer preguntes sobre el Prat de Llobregat. Els nens i nenes van explicar moltes coses i van passar una bona estona.

Els nens i nenes que van entrevistar estaven autoritzats pels seus pares i mares i no apareixerà cap alumne/a més de l’escola.

Si voleu veure la seva intervenció esteu atents el dilluns 27 de febrer a partir de les cinc de la tarda perquè sortiran al programa “Divendres” de TV3 a l’espai “Amb ulls de nen” en el programa especial sobre el Prat de Llobregat.

img_20170221_160650