Paradeta nens i nenes sisè projecte Final de curs

Aquest curs els docents del centre estem realitzant una formació sobre el treball per projectes. Dins d’aquesta formació aquest curs estem iniciant la implementació de projectes a la nostra escola.

El projecte que estan realitzant els nens i nenes de sisè és l’organització de la festa de fi de curs del dia 21 de juny. Per poder recaptar diners i assumir els costos que té la festa de fi de curs, els nens i nenes de sisè van muntar una parada on van vendre manualitats fetes per ells mateixos i dolços elaborats per les seves famílies.

IMG_20170518_163928

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.