Conte col·laboratiu a 3r i 4t

Durant el segon trimestre els alumnes de 3r i 4t han estat elaborant un conte en xarxa entre diverses classes d’altres centres educatius de la ciutat, amb els següents objectius: fomentar la lectura i l’escriptura des del punt de vista del gust i la imaginació, impulsar el treball en xarxa i amb els altres centres de la ciutat i propiciar la comunicació i el coneixement entre alumnat de diversos centres.

El passat dimecres 14 de març els alumnes van anar a la “Cloenda del conte col·laboratiu” a l’auditori del Cèntric on van coincidir amb tots els alumnes que van participar en l’elaboració dels diferents contes.

Durant la cloenda els alumnes van tenir l’oportunitat d’escoltar els seus contes, llegits per actors del teatre Kaddish. Va ser molt emocionant!!!

De record es van emportar una xapa del cabusset rialler elaborada pels alumnes de l’escola Can Rigol.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos de l’acte.