Conte col·laboratiu 4t

El divendres 24 de març els alumnes de 4t van anar a la cloenda del conte col·laboratiu (conte realitzat per diferents escoles) on ells van redactar el final d’un dels contes.

Allà van estar amb els alumnes de les d’altres escoles que també hi van participar.

Durant la cloenda van tenir la oportunitat d’escoltar els seus contes, llegits pels actors del teatre Kaddish. Va ser molt emocionant!!!!

De record es van emportar una xapa del cabusset elaborada pels companys i companyes de l’escola Can Rigol.

20170324_112440

Clicant a la imatge podeu accedir a l’àlbum.