Concurs Petits Contes Jardins de la Pau

Els alumnes de 2n, 4t i 6è de la nostra escola han participat en el concurs de petits contes organitzat pel Centre Cívic Jardins de la Pau.

Accedint a la pàgina web del concurs, podreu veure els contes dels alumnes de la nostra escola i de la resta d’escoles participants. A més podreu accedir al videojoc que han fet del conte dels alumnes de 2n del nostre centre com a guanyadors del concurs.

Us animem a veure els contes dels nens i nenes i a jugar al videojoc amb els vostres fills i filles.

Imatge web petits contes

I aquí teniu el vídeo que ha fet Prat TV on explica en que consisteix el concurs.

IMG_20170425_121018