Acte tancament cooperativa “25 cracks”

El dia 12 de juny els nens i nenes de 5è van ser protagonistes de l’acte de tancament de la seva cooperativa escolar. L’acte va comptar amb la presència de les tinents alcalde d’Educació i de Promoció Econòmica.

Les dues tinents alcalde van felicitar als nens i nenes pel seu treball i els van animar a seguir perseguint els seus objectius i a seguir sent solidaris.

Els integrants de la cooperativa van explicar tot el seu recorregut des de que van decidir crear la cooperativa “25 cracks”. Finalment es va projectar un vídeo d’aquest procés i els nens i nenes van rebre un diploma i un petit obsequi.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos de l’acte.