Jocs Florals 2017

La tarda del divendres 21 d’Abril es van celebrar al pati de l’escola els Jocs Florals d’aquest curs. Durant la tarda vam gaudir amb el poemes del més petits, amb els rodolins i les històries dels nens i nenes de cicle inicial, del concurs literari dels infants de tercer a sisè i de balls i cançons de tots els infants del centre.

També es van entregar els premis del primer concurs de dibuix de Sant Jordi realitzat per l’AMPA de l’escola.

Volem agrair la participació de totes les famílies que ens van acompanyar i també a les que van visitar l’exposició de treballs dels diferents nivells.

sant jordi

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos dels Jocs Florals.