Festa Castanyada-Halloween

El passat 30 d’octubre a la tarda vam celebrar la festa Castanyada-Halloween.

Els nens i nenes d’Educació Infantil van rebre la visita de la Castanyera i van fer jocs relacionats amb la festa de la Castanyada amb la col·laboració de famílies de l’escola.

Els nens i nenes de Primària van realitzar la gimcana Halloween Party fent jocs en Anglès relacionats amb la festa també amb la participació de famílies de l’escola.

Després de les gimcanas tots els nens i nenes i les famílies del centre ens vam trobar al pati de l’escola. Tots els nens i nenes van cantar cançons relacionades amb la Castanyada i Halloween.

Finalment les famílies de l’AMPA van repartir castanyes per tots els nens i nenes.

Clicant a les imatges podreu accedir als àlbums de fotografies.