Xerrada internet segura per l’alumnat de 6è

Aquest mes de novembre s’ha realitzat  una xerrada formativa per part de l’agència de protecció de dades de la Generalitat de Catalunya per a l’alumnat de 6è.

Des de l’escola procurem dotar als nostres infants d’estratègies per aprofitar al màxim els avantatges que els proporcionen els mitjans tecnològics i alhora realitzar un ús responsable i segur dels mateixos.

La xerrada va ser força interessant i lúdica. Estarà reforçada amb dues actuacions més: una amb l’àrea de salut titulada “estàs pantallat?” i una altra per part dels mossos d’esquadra,  que es realitzaran més endavant.

El Portal “família i escola” ofereix el recull  d’algunes pàgines de seguretat a internet per menors,  de manera que també des de casa contribuiu a reforçar la importància de fer un ús responsable i desenvolupar-se en aquests entorns de forma saludable socialment i emocionalment.

img_20161103_161048-collage