Sortida Centre d’apropament a la natura 3r i 4t

Els i les alumnes de cicle mitjà van realitzar una sortida al centre d’apropament a la natura, un lloc situat en plena natura, on van gaudir d’una fantàstica visita guiada per la granja. Durant aquesta van descobrir com són els animals, què mengen, com es comporten i com es diferencien entre si.

També van fer l’activitat de toca-toca i van donar de menjar alguns animals de la granja. Ens van explicar que bona part dels animals que tenen, són producte de donacions per part de particulars, els quals ja no tenen encaix a la seva vida i el Centre els acull per donar-los una segona oportunitat, ja que en ser inicialment “domèstics” no podrien valdre’s per si mateixos. Disposen de camaleons, eriçons, serps, porcs vietnamites, tortugues, llangardaixos, cabres, cérvols entre d’altres.

Va ser una jornada molt profitosa on van aprendre molt i van viure una gran experiència!

Tercer

Quart

Clicant a les imatges podreu accedir als àlbums de fotografies.