Reunió inici de curs 2019-2020

Com heu pogut veure a l’entrada que us ha arribat a casa aquest any la Reunió d’inici de curs amb les famílies serà el dimecres 2 d’octubre a les 18 hores.

Us demanem que retorneu l’entrada amb el nom dels vostres fills i filles i posant si vindreu o no. També a la mateixa entrada us preguntem quines coses espereu d’aquesta reunió. Conèixer els vostres interessos ens ajudarà a preparar el contingut de la mateixa.

Com sempre aquesta reunió és només per a les famílies, per aquest motiu haurieu d’intentar venir sense els vostres fills i filles. Les famílies que necessitin servei d’acollida a la nostra escola haurien de parlar amb Direcció o amb l’AMPA abans del dijous 26 de setembre. D’aquesta manera podríem preveure la demanda i contractar els monitors necessaris per estar amb els nens i nenes durant la reunió.

Us esperem a tots i a totes en la Reunió d’inici de curs on podreu visitar el museu de les classes de l’Escola Bernat Metge i els nous espais de l’escola.

Per accedir a la reunió no us farà falta cap entrada només ha estat una manera diferent de recollir la informació de l’assistència i dels vostres interessos.