Preinscripció curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

A partir del proper 1 de març trobareu a les webs corporatives de cada escola i institut públics de la ciutat la informació relativa al procés de portes obertes, preinscripció i matrícula dels ensenyaments de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

Us avancem que les portes obertes d’enguany s’ajustaran al context de la pandèmia que estem vivint. Així doncs, cada escola i institut públic de la ciutat es presentarà a les famílies de manera virtual mitjançant aquestes actuacions:

• Presentació a les webs corporatives de la línia pedagògica i els espais del centre.
  • Realització d’una trobada virtual a través de l’aplicació Meet entre el 3 i el 12 de març en horari de tarda. En el nostre cas serà el dimarts 9 de març a les 18 hores.
  • Horari d’atenció telefònica per part de la Direcció de l’1 al 15 de març per tal de resoldre dubtes, neguits i oferir una atenció més individualitzada a aquelles famílies que així ho requereixin. D’aquesta manera podreu escriure al correu a8040333@xtec.cat o trucar per telèfon al 933708952 i 677250225.

Les escoles i instituts públics del Prat de Llobregat