First Lego League: Ens visita un arquitecte

El passat 23 de gener les alumnes participants als reptes de la First Lego League, tant les nenes del repte Boomtown Build com les nens del repte City Shaper, van rebre la visita d’un arquitecte.

La visita de l’arquitecte ens va ajudar a ampliar els nostres coneixements i ens va a ajudar a poder aplicar-los a les nostres creacions.

Si cliqueu a la imatge podeu veure algunes imatges de la sessió.

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.