Ens visita l’empresa “Som connexió”

El dia 29/10/18 va venir a visitar-nos la Montse, de la cooperativa “Som connexió”.

Ens va explicar que al principi es deien Eticom-som connexió, i es van trobar amb que hi havia una altra empresa que es deia també Eticom que era d’Andalusia.

Però com que no havien  registrat el nom,  l’empresa d’Andalusia, que era la primera que es va anomenar Eticom, va ser la que es va quedar amb el nom.

Així que ells es van quedar amb “Som connexió”. També ens va explicar quines eren les feines que desenvolupava la seva cooperativa, que bàsicament és dediquen a  telecomunicacions per fer arribar internet a tothom de forma justa i  sense abusos..

Moltíssimes gràcies Montse! Seguim endavant amb la cooperativa.

Cliqueu en aquest enllaç per veure les fotos:

ARTICLE FET PER:JORDI.A , AROA,SOFIAN,FERRAN , ALEXANDRA, CRISTINA de 5è