#elbernatmetgeesquedaacasa

Els professionals que treballem a l’escola hem fet un petit vídeo perquè tant els nens i nenes com les famílies sentiu que estem al vostre costat i per explicar-vos que trobem molt a faltar el nostre dia a dia amb tots vosaltres.

Volem animar als nens i nenes i que vegin que tots i totes estem bé! Esperem que us agradi molt perquè ho hem fet amb molt carinyo i molta il·lusió.

De la mateixa manera donar-vos les gràcies a totes les famílies que ens esteu ajudant perquè els vostres fills i filles realitzin les propostes que us fem arribar cada setmana. Ens dóna molta alegria veure les seves tasques al correu de cada classe.

Una abraçada de tots els professionals de l’escola.