El colpbol a l’escola

Per segon any consecutiu, els nens de 3r i 5è de Primària han practicat COLPBOL a l’àrea d’Educació Física.

I què és el Colpbol?

El Colpbol és una nova modalitat esportiva creada pel professor d’Educació Física Juanjo Bendicho, que en els darrers 22 anys s’ha consolidat com un nou referent esportiu, innovador i integrador, i amb unes grans potencialitats educatives.

El Colpbol neix a través d’un procés d’investigació-acció en la pràctica diària de les classes d’Educació Física. La seva gènesi és la recerca d’un esport d’equip que superi les limitacions educatives dels esports tradicionals. És a dir, un joc col•lectiu que fomenti la màxima participació possible de tots els jugadors, sigui quin sigui el seu nivell fisicomotor i les seves condicions; que redueix al mínim les diferències individuals i exigeix una imprescindible col•laboració i comunicació col•lectiva per a aconseguir l’objectiu final del joc, el gol; és a dir, un vertader i autèntic JOC D’EQUIP.

Us adjunto un vídeo què vam fer a les sessions de 3r i 5è on us mostrem diferents reptes que van haver de practicar per poder jugar a posteriori un partit. Espero que us agradi.

Clicant a la imatge podreu accedir als vídeos de 3r i 5è.