EI5 Sortida Biblioteca Municipal

La darrera setmana, els nens i les nenes de la classe dels coets i les estrelles van anar a la biblioteca municipal. Durant la visita, l’encarregat de la part d’infantil anomenat l’Albert, els hi va explicar el funcionament de préstec de la biblioteca, quins llibres eren els més adients per les seves edats i com es podien fer el carnet per agafar llibres. Tot seguit, l’Albert va contar un conte molt divertit on els infants van gaudir molt. Finalment, els alumnes van tenir una estona per mirar un recull de contes.