Dia mundial de la Higiene de mans

El dia 5 de maig és el dia mundial de la Higiene de mans. Per visualitzar la importància del rentat de mans des del CAP Disset de Setembre van organitzar una activitats a tots els grups de l’escola.

Fent l’activitat els nens i nenes van experimentar la diferència entre tenir les mans netes i brutes. Primer van estar jugant amb plastilina amb les mans plenes de purpurina, després es van netejar les mans amb aigua i sabó i van jugar amb una altra bola de plastilina amb les mans netes. Per acabar van comparar les dues boles de plastilina.

Va ser molt divertit!

El PratTv va venir al nostre centre per fer un reportatge i explicar a tota la població de la nostra ciutat la importància de rentar-se les mans. Us deixem l’enllaç per poder veure el vídeo:

Activitats lúdiques al Prat per conscienciar sobre la higiene de mans

Si cliqueu a la imatge podreu accedir als àlbums de fotos.