Com treballen els Taurons P5

Benvolgudes famílies,

La classe dels Taurons us vol ensenyar com és el seu dia a dia l’escola, per això us explicarem tot el que hem fet aquest dijous i alguna activitat del divendres.

Dijous

Per començar el dijous, abans d’entrar a la classe, pengem els nostres abrics i ens rentem les mans. Un cop a la classe, ens espera una petita activitat sobre la taula, aquest cop ha estat escriure el nostre nom en lletra lligada.

Un cop estem tots i totes dins la classe, cantem la cançó del bon dia i dels dies de la setmana. Tot seguit, conversem sobre el que farem al llarg del dia.

Comencem el dia fent quatre grups interactius:

• Construccions amb indis.
  • Seqüència sobre el naixement d’un pollet.
  • Minimón amb animals del pol Nord i sorra cinètica per experimentar.
  • Tauletes amb activitats sobre l’hivern.

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

Al acabar, esmorzem i sortim al pati, aquest cop ens ha tocat el de les taules de fusta.

En tornar, ens espera una activitat especial, la família de la Maria ens ha gravat un vídeo ensenyant-nos els seus rèptils. Hem après molt sobre aquests animals i els infants han gaudit d’allò més.

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

En tornar a la tarda, ens rentem les mans i manipulem la plastilina. Passem llista, comptem els nens i nenes que no han vingut i fen matemàtiques. Ens toca la tarda d’Art relacionada amb Carnaval.

Expliquem el conte del Carnestoltes amb la PDI, ballem la seva cançó i pintem una mascareta amb ceres.

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

Al acabar, recollim i agafem les coses per retrobar-nos amb alegria amb les nostres famílies.

Divendres

El divendres comença amb les mateixes rutines que el dia anterior, ens rentem les mans i entrem a l’aula, aquest cop ens esperen sobre la taula les mascaretes per acabar de pintar-les. Per aquells que ja les han acabat, tenen les pissarres vileda per realitzar diferents traços.

Tot seguit, realitzem una activitat on es convertim ens escriptors i escriptores. Se’ns passa el temps volant i ja és hora d’esmorzar i anar al pati de sorra.

A la tornada ens espera una activitat especial, la mare del David s’ha gravat explicant-nos un conte. El visionem i conversem sobre el missatge tan bonic que transmet.

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

Al acabar, és l’hora de dinar. A la tornada a l’escola, ens espera la tarda de joc simbòlic.

Esperem que us agradi veure als vostres fills i filles ja que aquest any és estrany, volem apropar-vos al que fem a la classe dels taurons.

Sonia i Tere