Beques de menjador curs 21-22

Les famílies podreu presentar la sol·licitud de beca de menjador pel curs 21-22 i la documentació exigida en les bases dins del termini del 3 de maig al 22 de maig de 2021.

A la pàgina web del Consell trobareu tota la informació per introduir la sol·licitud on-line, formulari de consultes i telèfons d’informació.

Les sol·licituds es podran presentar:

-Telemàticament:  Les sol·licituds s’hauran de sol·licitar telemàticament mitjançant la pàgina web del consell comarcal https://www.elbaixllobregat.cat/educacio/ajuts_menjador_escolar dins del termini establert.

En format paper: Els centres escolars facilitarem el model de sol·licitud en paper només a les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic. Aquest model de sol·licitud s’haurà de retornat per les famílies al centre escolar dins del termini establert.

Us adjuntem les bases de la convocatòria d’aquest curs i uns documents que us facilitarà realitzar la gestió:

Bases AIMSBaix Llobregat 2021-2022

On us podeu informar