Ajuts de menjador curs 2022-2023

Us compartim la  pàgina web on es farà la demanda de beca de menjador de forma telemàtica. A més en aquest mateix enllaç trobareu tota la informació referent als ajuts de menjador:

Aquest any el termini per demanar la beca d’ajuts de menjador pel curs 2022-2023 serà del 2 de maig al 16 de maig.

També us fem arribar com a documents adjunts les bases de la convocatòria, una guia per fer la sol·licitud (en català i en castellà) i un document amb preguntes freqüents (en català i castellà).

BASES AIM 2022-2023

vertical CAT_GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR 2022-2023

Vertical_CAST_GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR 2022-2023

CAT_PREGUNTES FREQÜENTS

CAST_PREGUNTAS FRCUENTES

Si teniu algun dubte podeu escriure al correu de l’escola a8040333@xtec.cat o trucar als telèfons habituals.