Activitats amb participació de les famílies Carnaval 2018

Us volem recordar les activitats relacionades amb carnaval proposades des de l’escola i AMPA en les que podeu participar:

1. Concurs de truites: El dia 8 de febrer a les 17:45 realitzarem el primer concurs de truites de la nostra escola.

2. Tallers de carnaval a classe: El dia 9 de febrer de 9 a 11 els nens i nenes realitzaran tallers de manualitats a classe amb la participació de les famílies.

3. Taller família-escola: El dia 14 de febrer a les 17:45 farem un taller de manualitats relacionat amb la tradició de l’enterrament de la sardina.

Resultat d'imatges de dibujo sardina

Per poder realitzar aquestes activitats necessitem la vostra col·laboració. Per això us animem a acompanyar-nos i gaudir plegats amb els vostres fills i filles.

Us esperem!