A P3 … Sant Jordi ha arribat!

Hola cavallers i princeses!!! Com esteu?? Aquesta setmana és molt important encara que siguem a casa, és SANT JORDI!  Us he preparat tot un seguit d’activitats per tal que gaudiu d’aquesta festa encara que no estiguem a l’escola. Trobareu la llegenda, un poema, manualitats, vídeos i alguna coseta més. Espero veure aquests cavallers medievals i les princeses més maques que hi ha a l’escola en les fotos i vídeos que m’envieu.

Les tasques de la setmana passada estan molt bé. Seguiu així treballant cada dia una miqueta.