Ens fem grans… cap a l’insti!

En aquests darrers dies,  les nenes i els nens de 6è han estat convidats a  visitar els instituts adscrits a la nostra escola: INS Ribera Baixa i INS Baldiri Guilera.

Han tingut un primer contacte amb el professorat i les instal·lacions dels dos centres, i han realitzat algunes activitats pròpies de l’ESO, guiades per alumnat dels dos centres de secundària.

Aquest contacte els apropa al que aviat serà el seu entorn escolar. Van ser molt ben rebuts i els va agradar molt.

Molt emocionant!

Visita Institut Baldiri Guilera

Visita Institut Ribera Baixa

Clicant a les imatges podreu accedir als àlbums de fotografies.