Els nens i nenes d’I4, 1r, 3r i 5è, que al llarg del curs hem participat en el curs d’educació viària, vam gaudir fa uns dies d’una sortida molt especial: vam anar al Teatre Modern per assistir a l’espectacle de cloenda!
L’obra, interpretada per agents de policia voluntaris, va ser divertida, emocionant i molt participativa. A través de l’humor i l’acció, ens van ajudar a recordar tot allò que hem après sobre la seguretat viària: com hem de creuar el carrer, com circular en bicicleta o patinet, i la importància de respectar les normes per cuidar-nos i cuidar els altres.
Una manera fantàstica de tancar un projecte que ens ha acompanyat tot el curs i que, a més d’educar, ens ha fet passar molt bones estones.
Moltes gràcies als agents per la seva dedicació i per fer-nos viure aquesta experiència!
Feu clic a la foto per veure-les totes.
(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

