Projecte Musical: Ukelele

En col·laboració amb VISUAL SONORA, oferim a l’alumnat de Cicle Mitjà l’oportunitat d’aprendre a tocar un instrument, en aquest cas l’UKELELE. Aquest projecte complementa els objectius de l’àrea de música i ofereix als infants la possibilitat, entre d’altres  de:

• Fomentar un aprenentatge musical significatiu i vivencial en l’alumnat, que asseguri l’adquisició de les eines necessàries per poder ser transferible en altres situacions reals per a la interpretació i creació musicals.
  • Donar l’oportunitat a tots els nens i nenes de 3r i 4t de primària, d’aprendre a tocar l’ukulele a través d’un programa que el porti a desenvolupar les competències musicals i interpretatives bàsiques per convertir-los en agents musicals actius de la societat.
  • Desenvolupar les competències artístiques suficients per poder participar de manera activa de les manifestacions culturals i musicals més enllà del centre educatiu.
  • Fomentar la cohesió de grup a través de dinàmiques relacionals, de coneixement, joc, experimentació i creació musicals.
  • Potenciar la motricitat i millorar la concentració i la perseverança a través de la pràctica instrumental.
  • Fomentar el treball conjunt i significatiu amb altres àrees curriculars.

Aquest projecte és finançat totalment per l’Ajuntament d’Argentona.