Jornades Esportives

Es realitzen tres jornades esportives amb la participació de les quatre escoles de primària del municipi en tres dies diferents, una per a cada cicle i ubicada en el cursos de 1r, 3r i 5è. Durant aquestes jornades l’alumnat de l’escola comparteix un matí fent activitats esportives amb infants del municipi d’altres centres. Les jornades es duen a terme al complex esportiu d’Argentona Raúl Paloma (zona esportiva al costat de l’escola).

Objectius:

• Compartir, conviure i conèixer als nens i nenes del poble de la mateixa edat.
  • Jugar, fer esport i gaudir de les diferents activitats esportives amb altres nens i nenes del poble.
  • Practicar i realitzar diferents habilitats físiques i esportives.
  • Cooperar i treballar en equip.
  • Promoure el joc net i l’amistat, posant èmfasi en les salutacions entre els companys al final de cada joc.