La Clika

Aquest és un projecte impulsat per Cases de la Música i orientat a l’alumnat de 2n de primària. A través d’aquest projecte, els infants aprenen coreografies i cançons que fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme o la igualtat de gènere de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària.

A final de curs s’organitza l’espectacle final a La Sala d’Argentona per a cantar i ballar amb la banda en directe, juntament amb les altres escoles del municipi. L’espectacle és obert a les famílies.

Actualment, hi participen en aquest projecte més de 300 escoles dels diferents territoris de parla catalana. El que més atreu als petits són les cançons, composades per membres dels grups Xiula, Gertrudis o XerrameQ.