Sant Jordi 2024

Un any més hem celebrat la diada de Sant Jordi.
Ha sigut un dia molt especial ple tallers, contes, representacions teatrals i premis literaris.
Aquí teniu un recull d’imatges del dia d’ahir.

Llibres Blancs de Sant Jordi

Benvolgudes famílies,
Un any més, l’alumnat de l’escola Argentona ha desenvolupat les seves habilitats literàries per confeccionar els llibres de Sant Jordi.
Podreu trobar diferents estils: endevinalles, acròstics, còmics, poemes, cal·ligrames i molts més.
Aquí teniu els enllaços per poder veure tots els Llibres de Sant Jordi d’aquest… Llegeix més»

Bosc Vertical – Caminem descalç

Benvolgudes famílies,
el divendres, els nens i nenes de I3, vam fer la primera sortida de tot el dia al Bosc Vertical a fer l’activitat: Caminem descalç. Us deixem un recull de fotografies i podreu veure que ens ho vam passar molt i molt bé.

Sortida a l’auditori de Barcelona

SORTIDA A L’AUDITORI DE BARCELONA
El passat dijous 4 d’abril, els nens i les nenes de tercer vàrem anar a Barcelona a veure l’espectale de Mambo a l’auditori de Barcelona. Va ser com un viatge per les diferents tipologies de música d’Amèrica Llatina. Un escenari ple… Llegeix més»

Setmana de l’aigua

Bona tarda famílies,
com ja sabeu aquesta setmana hem estat fent activitats per celebrar la setmana de l’aigua per això hem fet activitats relacionades amb aquesta temàtica.
Els nens i les nenes d’I3 hem gaudit molt. Us deixem un recull de fotografies dels diferents moments.

Ràdio Escola Argentona

Els nens i les nenes de sisè han iniciat el projecte de Ràdio. Per grups han preparat diferents programes de ràdio elaborant un guió i posteriorment han fet la gravació.
Ara els hi queda fer l’edició i ja podreu escoltar el resultat final. Podeu veure un… Llegeix més»

Sortida a la Fundació Miró

La classe dels egipcis i de les egípcies hem iniciat el projecte de l’artista Joan Miró. Aquesta setmana hem visitat el seu museu a Barcelona on hem vist pintures, escultures i tapissos. Ens han explicat algunes de les seves tècniques i quines formes i colors… Llegeix més»

Anem a l’institut!

Dilluns 19 de febrer a la tarda l’alumnat de 5è vam anar a l’institut Argentona. Allà algunes persones de 2n d’ESO ens va preparar un experiment sobre mescles que va ser molt interessant. Vam aprendre la diferència entre mescles homogènies i heterogènies alhora que experimentavem… Llegeix més»

La Vella Quaresma

Després d’uns dies de gresca i xerinola, dimecres la Vella Quaresma ens va fer tornar a la normalitat.
Ara ens toca tallar-li una cama cada setmana fins que arribi la Pasqua! (Feu clic a la foto per a veure més imatges)

Estudiem un cor!

Els nens i nenes de 5è, hem investigat un cor de porc!  Com que estem treballant l’aparell circulatori hem anat al laboratori i hem vist com és un cor de porc, és molt semblant al nostre. Hem pogut medir-lo, pesar-lo i fins i tot,… Llegeix més»