Cultura Emprenadora Escolar

L’emprenedoria és la capacitat d’una persona de tirar endavant els seus projectes.

El programa «Cultura Emprenedora a l’Escola» (CuEmE) està pensat per fomentar aquesta capacitat en els nois i noies de 5è d’educació primària.

Durant un curs escolar, els nens i nenes creen i gestionen una cooperativa escolar amb el recolzament de l’escola, l’ajuntament i les empreses i entitats del municipi.

CuEmE utilitza la metodologia del treball per projectes, amb la qual l’alumnat aprèn a través de l’acció i posa en pràctica coneixements, habilitats i actituds en un context real i està alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030.

El programa treballa totes les competències clau del currículum –lingüística, matemàtica, artística, social, món físic, digital, i aprendre a aprendre– a partir de la competència emprenedora, d’autonomia i iniciativa personal.