Fem Dansa

Fem Dansa és un projecte impulsat pels professionals de Factoria Mascaró amb l’objectiu de crear un escenari a Catalunya amb oportunitats per a la recerca, la creació i la producció de dansa, així com la seva difusió, visibilitat i socialització.

Les coreografies experimenten noves formes d’expressió del ball, lligant les propostes amb la quotidianitat i la gestualitat d’avui. Un espai on es conserven les fonts de la dansa popular i tradicional integrant noves propostes de posada en escena.

Fem Dansa és un projecte on hi participen els infants del cicle inicial de primària de les escoles d’Argentona, Dosrius i Òrrius. Les propostes de la Factoria Mascaró es treballen des de cadascuna de les escoles al llarg del curs. Finalment, es fa la posada en escena en un espai públic del municipi on es convida a totes les famílies a assistir a l’acte.