Cantània

Cantània és una activitat participativa dirigida a l’alumnat de cicle superior de primària. Cada temporada s’encarrega una obra nova per a un gran cor de nens i nenes, a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de L’Auditori com des de la mateixa escola.

Des del punt de vista educatiu i pedagògic, el projecte dona valor a la música com a vincle i  com a eina que permet que l’alumne desenvolupi la seva capacitat vocal, treballant elements tècnics com: la imitació, el silenci, l’expressió, l’emoció, la dinàmica, el moviment, la percussió corporal, l’escolta activa, l’emissió  i el to de la veu…

L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tots.

L’espectacle final, obert a les famílies, es representa al Teatre Monumental de Mataró cap a finals de curs.