A 6è hem elaborat un projecte de robòtica.

PROJECTE : LA ROBÒTICA

La classe Migjorn de 6è A hem escollit de projecte interdisciplinari: LA ROBÒTICA.

L’hem treballat per grups des de diferents aspectes: Què és la Robòtica i per a què serveix. Robots i els seus tipus. Ús de la Robòtica a la indústria, la llar, medecina, investigació, en tasques perilloses, el món educatiu, jocs, …. La intel·ligència emocional. Programació de robots.

Combinant la part de recerca tant teòrica com pràctica, hem elaborat i gaudit amb una sèrie d’activitats multidisciplinàries:

• Treball en grups i de recerca en diversos àmbits.

• Sessió pràctica de programació Robòtica.

• Hem aportat i compartit Robots, drons, jocs, aparells robòtics, …

• Visita a d’Institut Molí de la Vila a una classe de Robòtica per alumnes de 1r d’ESO i visita a la farmàcia per conèixer el Robot dispensador de medicaments a la botiga i el Robot que prepara els medicaments personalitzats per les residències d’avis.

20170208_091008