Una gran sortida a Barcelona

Doncs sí, el divendres dia 15 de desembre les classes de P5 vam anar a Barcelona.
L’autocar ens va deixar davant la porta del Gran Teatre del Liceu per assistir al concert El conte de Nadal, una adaptació de l’obra de Charles Dickens. Va ser un espectacle molt bonic i complert: d’entrada poder entrar a aquest important teatre d’òpera amb una platea gegant i cinc pisos i gaudint amb la presència d’una orquestra, dos solistes vocals, el Cor infantil Amics de la Unió, l’Albert Guinovart creador de la música tocant el piano i un gran artista, el Borja que ens anava dibuixant en una tauleta amb sorra els personatges i el que anava passant. Realment era com màgic, va ser molt bonic. No sabies on mirar! Hem tingut molta sort d’haver pogut anar-hi! Vam adonar-nos com el mal caràcter i mal humor del Sr Scrooge s’anava transformant en una persona més solidària i alegre. Al final tots plegats vam escoltar i cantar algunes nadales tradicionals.
Un cop acabat vam fer una mica de turisme per Barcelona. Tot caminant vam arribar fins les columnes romanes del Temple d’August. Són molt grans i altes! També vam estar a la Plaça Sant Jaume, la de l’Ajuntament de Barcelona, on vam poder veure un pessebre que cada any s’hi fa i pels voltants vam poder visitar-ne d’altres ben artístics.
Seguint la ruta vam arribar a la plaça de la Catedral amb la tradicional fira de Santa Llúcia. Vam fer una volta perquè no hi havia massa gent. Quantes paradetes de figuretes, ramets, olors, música…! Després la Carme, que ens acompanyava a la sortida, ens va fer aturar al carrer més curt de Barcelona que té només 4 metres!! També vam passar per davant del mercat del Born i finalment vam arribar al parc de la Ciutadella on vam dinar i jugar pel parc.
Quan vam arribar a l’escola encara teníem una estona de feina amb el mercat d’hivern de l’escola on nosaltres fèiem un intercanvi de joguines.
Ja ho veieu, una sortida cultural i turística molt completa i aprofitada! Sempre la recordarem!