COMUNICACIÓ

COMUNICACIÓ.

En espera d’elaborar el pla de comunicació general de l’escola i cercant la millor manera d’establir una comunicació el més ecològica possible, actualment aquest aspecte s’articula de la següent manera:

• La Pag Web és la principal difusora de les activitats generals o de cada promoció que es realitzen al centre. En ella també es pot consultar tota la normativa i documents importants relacionats amb el seu funcionament, informacions d’interès i enllaçar amb la web de l’AFA.

• La comunicació amb les famílies es realitza bàsicament per mitjà del correu electrònic, tot i que en determinades ocasions s’utilitza el format paper.

• Els pagaments per part de les famílies es realitzen per mitjà de l’aplicació TPV.

• La comunicació interna entre docents es realitza bàsicament per mitjà del correu electrònic, tot i que en ocasions per temes no relacionats directament amb l’activitat docent o emergències d’última hora s’utilitza el Wattsap.

• Les xarxes socials no s’utilitzen a la nostra escola per acord de centre.