INICIEM EL PROJECTE ALEXANDRIA

Durant aquest tercer trimestre a l’escola hem començat el projecte ALEXANDRIA, un projecte de robòtica educativa destinat a desenvolupar les capacitats dels alumnes.

És una eina d’aprenentatge que, aplicant els continguts curriculars i utilitzant la robòtica, fa que l’alumnat aprengui d´una forma engrescadora.

A partir de diversos reptes, l’alumnat de P1 i P2 hem utilitzat el mètode científic i hem pogut desenvolupar les nostres competències de forma significativa i emocionant, implicant-se i gaudint.

Hem començat treballant amb les ordres de programació senzilles i fent servir circuits i obstacles per poder realitzar-les.

Us deixem imatges d’activitats que hem anat iniciant els i les alumes de P1 i P2.