Activitats última setmana de curs CI

Aquesta última setmana de curs a Cicle Inicial hem aprofitat per fer activitats tots junts per tal d’acomiadar el curs. Vam fer una gimcana on van haver proves de llengua, matemàtiques, coneixement del medi, una artística i una grupal d’Educació Física, on havien de crear un ball conjunt per ensenyar al final.

També vam fer una sortida a la Font Cuitora, vam poder anar a jugar també una estona al poliesportiu i posteriorment vam anar a veure la cercavila de gegants del dimarts: vam poder seguir-los i després ballar amb ells.

L’últim dia vam veure els balls de 6è i vam cantar amb tota l’escola l’hora dels adéus, van venir els capgrossos a l’escola i vam ballar el ball pla, vam gaudir d’un partit de futbol de mestres contra 6è, vam anar a veure com els nens i nenes de P5 portaven la panera, i també ens vam acomiadar ballant, jugant i passant-nos-ho d’allò més bé. Esperem retrobar-nos al setembre amb les piles ben carregades!