Comiat del curs 2021-22

Benvolgudes famílies, avui ha sigut el darrer dia d’escola i ho hem celebrat amb una jornada molt intensa i emocionant. Mai és fàcil acomiadar-se dels més grans de l’escola!

De bon matí ens hem trobat a la pista grisa per veure el ball que ens tenien preparat les classes de sisè. Impressionant! Després hem cantat l’Hora dels adéus plegats. Per un moment semblava que anés a ploure però finalment ha sortit el sol, just a temps per rebre els músics de les Festes del carrer!

Els de sisè han jugat el partit contra els mestres i mentrestant les classes de 4t han anat a buscar els capgrossos. Després hem fet el ball a la pista verda amb la música de la banda de Capellades (una actuació genial com sempre). Finalment els nens i nenes de P5 han portat la panera. Després cadascú ha anat a la seva classe a fer un pica pica i a acomiadar-se del curs.

Esperem que us agradin les imatges. I als de sisè us desitgem tota la sort del món en la nova etapa que començareu al setembre!

Que passeu un bon estiu i unes bones merescudíssimes vacances!!!