Emocionats amb la música i el nostre entorn

Així ens sentim avui divendres dia 20 de novembre tota la comunitat educativa de l’escola després de gaudir d’un dia ple d’actuacions musicals a càrrec de mestres i familiars de l’alumnat per celebrar la Festa de la Música.

Compartim amb vosaltres algunes imatges. Segur que us sorprendran també!

Segons el torn assignat, els grups han anat amb els seus mestres a diferents espais de Capellades: la Bassa, Els jardins de Casa Bas, el parc de l’Hort de la vila o l’espai exterior de la nostra escola i hem pogut gaudir del so i melodia de molts i diferents variats instruments i estils musicals.

Malgrat el moment de pandèmia, la música, l’encant dels espais del nostre estimat poble i les emocions han fet que petits i grans haguem pogut viure de nou uns moments molt entranyables. Hem descobert mestres que saben tocar instruments i ens hem emocionat amb l’avi que tocava davant els nets, la mama que deixa la feina per venir a l’escola, aquell que convenç a altres músics amics i fan una colla…

De debò, moltes gràcies a totes les persones que han col·laborat en fer del dia d’avui una festa molt reeixida.

Fins la propera!