Espai de llum a educació infantil

Es tracta de la sala de llum i el laboratori.

En el primer hi ha taules de llum amb diferents propostes i retroprojector.

Els infants descobreixen el joc de llum i ombra mitjançant diferents colors, objectes i materials. Creativitat, observació, experimentació, cooperació, màgia, descoberta, imaginació, fantasia … es desperta en un ambient de llums i so.

Les possibilitats d’aquest espai són infinites. Per això hem apostat per tenir aquest espai.Aquest trimestre hem estrenat dos nous espais de descoberta per al cicle infantil de l’escola.

Es tracta de la sala de llum i el laboratori.

En el primer hi ha taules de llum amb diferents propostes i retroprojector.

Els infants descobreixen el joc de llum i ombra mitjançant diferents colors, objectes i materials. Creativitat, observació, experimentació, cooperació … en un ambient màgic de llum i so.

Les possibilitats d’aquest espai són infinites.WP_20160210_10_16_16_Pro