Estem de setmana cultural !!!

Cartell bo

A l’escola, aquest final de trimestre la cultura brolla per tot arreu. Hem preparat gran quantitat d’activitats, de les quals anireu tenint informació properament. El teatre, les exposicions, les demostracions de pintura ràpida, la recerca i descoberta d’obres d’art per la vila, els tallers intercicles en els que grans i petits s’ensenyen a realitzar petites manualitats i d’altres tallers i activitats,  seran  les protagonistes dels aprenentatges d’aquesta setmana.

Esperem que tots i totes ho gaudiu a topeeeee!!!

Teatre en anglès

Aquesta  setmana cultural CM i CS hem  anat al teatre “La Lliga” a veure l’obra “Just good friends”(només bons  amics). Tot i que  tota l’obra  ha  estat en llengua  anglesa els nens ho han  entès força  bé i han gaudit també interactuant molt  amb els  actors .

IMG_20160315_104736

Tallers intercicles

Un cop més, grans i petits de l’escola s’han trobat per mostrar-se i ajudar-se a realitzar petites obres d’art. Han compartit coneixements, traça i esforç per obtenir un resultat comú. És una experiència que els encanta.

IMG_20160316_104232

Fira d’artistes capelladins

Molts dels artistes capelladins ens han visitat i ens han ensenyat diferents tècniques i secrets per elaborar les seves obres.

IMG_20160316_153351

Jornada espARTiva XXVIII. Petit tastet, properament més !

Triptic ext. J.E. XXVIII

Triptic int. J.E. XXVIII