MYSTERY CLASSROOM

La classe de 6è dels Peter Pan vam fer una activitat molt divertida i diferent, no s’havia fet mai a la nostra escola.

Aquesta activitat consistia en contactar via Hangouts amb una altra escola que nosaltres no sabíem quina era ni ells sabíen quina era la nostra escola ni d’on erem.

L’activitat es va realitzar amb tots els membres de la classe a cadascun dels quals se’ns va encarregar unes tasques concretes. Aquestes tasques eren: presentadors,enquestadors,guardapreguntes,cartògrafsgoogle,exploradors,missatgers i fotògrafs.

Es tractava de preparar 20 preguntes amb respostes on només podies dir sí o no i l’altra escola igual, i la classe que esbrinava la situació geogràfica de l’altra guanyava.

Sabeu qui va guanyar? Doncs nosaltres, no tan sols vam endevinar d’on eren sinó també el nom de la seva escola!

Ens agradaria des d’aquí donar les gràcies a l’escola Guinardó de Barcelona per haver participat en aquesta activitat amb nosaltres.