Diada Escolar de la No Violència i la Pau

Benvolgudes famílies,

El proper dijous dia 30 de gener a les 11:45 del matí i si el temps ho permet, celebrarem la Diada Escolar de la No Violència i la Pau.

Ja sabeu que és una trobada de reflexió i que a les aules haurem fet un treball previ amb els/les vostres fills/es.

La temàtica d’aquest any és ULLS OBERTS: PAU AMB EL MEDI AMBIENT seguint l’eix transversal del curs, SOS la Terra.

El dijous 30, a les 11:40 del matí obrirem les portes i podreu participar de l’acte de la pau que es farà a la pista grisa i als patis. Totes les famílies hi esteu convidades.

L’alumnat es situarà per grups en cercles i us podreu afegir al darrere. Un cop acabat l’acte els grups d’Educació Infantil i Primària tornaran a les seves aules i sortiran pel lloc habitual.

Com sempre i per respectar els drets d’imatge, preguem de no fer fotografies ni gravacions.

Moltes gràcies i fins dijous.

ESCOLA MARQUÈS DE LA POBLA

1. Antonio Alonso Quesada

Molt bon dia. La pau és el nostre estat natural,desde d’aquesta sensació de benestar interior,ens podem comunicar amb tots els esers vius, amb la certesa de compartir aquest meravellós planeta. Els nostres actes delaten sempre el nostre estat interior, i ells són els que, a traves de les nostres accions anem oferint al món. Observant-nos amb amor i respecte,podrem treballar en nosaltres tot allò que ens allunya de la pau i l’amor per tot. En aquest dia, hem volgut simbolitzar l’amor per la natura que tant ens dona,protegint els arbres del nostre col·legi,abraçant-los i donant-los amor.Ells ens ho donen sempre,a traves de la seva ombra,els seus fruits, i l’oxigen. Es meravellós poder ajudar a crear consciència en els nostres petits perquè creixin estimant,i cuidant el nostre entorn. Desde el col·legi,i com conserge actual,agraeixo tot iniciativa creada desde l’amor,la solidaritat i la compressió per a fer d’aquest planeta un lloc on poder viure i gaudir en pau i harmonia..per a això vam venir. Gràcies a tots per aquest emotiu esdeveniment d’avui. Gràcies.