Els set principis de l’aprenentatge

A tota la comunitat educativa de l’Escola Marquès de la Pobla.

A continuació podeu veure una infografia que resumeix els set principis bàsics de l’aprenentatge (Fundació Jaume Bofill). Aquests set principis exploren la naturalesa de l’aprenentatge a través de la cognició, l’emoció i la biologia, i analitzen les implicacions de diferents aplicacions en entorns d’aprenentatge.

Aquesta infografia està basada en la recerca del projecte INNOVATIVE LEARNING ENVIRONMENTS de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i, concretament, en la seva publicació The nature of learning: using research to inspire practice (“La naturalesa de l’aprenentatge: Utilitzar la recerca per inspirar la pràctica”. 2010) que trobareu en aquest ENLLAÇ.

En aquesta publicació es varen sintetitzar i derivar set principis transversals que poden orientar la creació dels entorns d’aprenentatge del segle XXI i que hem volgut prendre com a punt de partida per a tota la transformació educativa que tot just estem iniciant a la nostra escola.