Diversitat musical 2022

El passat divendres 10 de juny, l’alumnat de sisè va oferir al teatre de la Lliga la seva representació de la Diversitat Musical.

Durant dues sessions al matí, amb tot l’alumnat de l’escola i mestres com a públic, els nois i noies de sisè van anar explicant el seu pas per l’escola al llarg d’aquests nou anys tot cantant i tocant unes cançons molt divertides i emotives. Molts ens vam emocionar!

Al vespre, amb les famílies com a públic i amb la Lliga ben plena, van tornar a reproduir l’obra deixant-nos bocabadats. A continuació es va portar a terme la graduació de sisè. Va ser una tarda plena de sorpreses i emocions molt fortes. Tot plegat va ser una jornada que de ben segur cadascun dels alumnes de sisè guardarà per sempre dins el seu cor.

Felicitats als Artistes, Humoristes i Hip-hopers! Us desitgem molta sort en la nova etapa que començareu a l’institut el proper curs.

Sempre ens podreu venir a veure a l’Escola Marquès de la Pobla!