NADAL 2018

S’acaba el primer trimestre i, amb ell, arriben les festes de Nadal. Els alumnes de l’escola, com és tradicional, han preparat un espectacle musical per les famílies. A més a més, enguany l’AMPA ha organitzat una rifa sortejant dues paneres fabuloses durant el descans del… Llegeix més»

LA CASTANYADA 2018

Com bé sabeu, la celebració de la castanyada d’enguany estava prevista el dimecres 31 d’octubre però, després de revisar les previsions del temps, el claustre de l’escola va decidir organitzar-la el dimarts 30. Val a dir que, vist el comportament del temps, fou una decisió… Llegeix més»

COMIAT PROMOCIO 2018

Com cada juny, hem acomiadat un grup d’alumnes que el curs que ve fan el salt a l’institut. Ha sigut un comiat senzill, amb tota l’escola present, però ple d’emotivitat, doncs molts dels que marxen han passat 9 anys a la nostra escola.

MOLTA SORT !!!!
Podeu… Llegeix més»

TEATRE a 6è (2017 / 2018)

Tard, però aquí estan les obres de teatre de sisè del curs passat, dividides en tres vídeos. Esperem que us agradin