NADAL 2018

S’acaba el primer trimestre i, amb ell, arriben les festes de Nadal. Els alumnes de l’escola, com és tradicional, han preparat un espectacle musical per les famílies. A més a més, enguany l’AMPA ha organitzat una rifa sortejant dues paneres fabuloses durant el descans del… Llegeix més»

CALENDARI D’ADVENT – SEGON

Com cada any quan arriba el desembre s’apropa El Nadal i fem el calendari d’Advent.
Amb els nostres pares hem fet un desig per aquestes festes i, els hem anat trobant a les finestretes que obriem cada dia.
També hem pintat ninots de neu per guarnir els… Llegeix més»

ENS PREPAREM PER NADAL!

Durant aquests dies  fem moltes activitats relacionades amb el nadal. Estem aprenent poemes i cançons per la cantata, cada dia obrim el calendari d’advent, cuidem al caga tió i fem decoracions per la classe, l’escola i fins i tot, pel poble!
Si voleu veure les fotos,… Llegeix més»

VISITA A LA COPERATIVA DE LA FAGEDA

El passat dia 30 de novembre, els alumnes de 5è vam anar a visitar la Coperativa de la Fageda. Ens interessava treballant tant l’apartat de la producció de làctics com el projecte social que se’n deriva, dirigit per en Cristóbal Colón. Prement la imatge del… Llegeix més»

LA FAMÍLIA

Sabies que hi ha molts tipus diferents de famílies? Avui a l’escola hem explicat com és la nostra família i hem vist que totes són diferents…però que totes són iguals perquè tenen cura de nosaltres i ens estimen. Després hem fet dibuixos de les nostres… Llegeix més»

CICLE MITJÀ: SORTIDA VOLCANS OLOT

El divendres 9 de novembre vam anar d’excursió a Olot. Vam visitar el museu dels Volcans i després vam veure el Volcà Croscat. Ens ho vam passar molt bé.
Aquí teniu un recull de fotos de l’excursió. Cliqueu sobre la imatge.