El Racó de la Calma

Dins el projecte d’escola “Emociona’t i Conviu”, iniciat aquest mes de març amb la Setmana Cultural, hem creat el Racó de la Calma.

Aquest és un espai d’autogestió emocional que té com a objectiu permetre que els infants puguin desenvolupar la valuosa habilitat de prendre el temps que necessiten per sentir el que senten i aconseguir tornar a l’estat de calma. Cada alumne/a pot anar-hi de manera individual i voluntària quan cregui que ho necessita i estar-hi l’estona suficient que li permeti relaxar-se. Aquest espai s’acompanyarà del guiatge de mestres i tutors/es que orientaran als infants cap a la consciència i a l’autogestió emocional.

En total hem creat 5 Racons de Calma repartits pels diferents edificis de l’escola, des d’Infantil fins a Cicle Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *